S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 115 Kč
skladem
naše cena 115 Kč
skladem
naše cena 31 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 85 Kč
skladem
naše cena 260 Kč
skladem
naše cena 280 Kč
skladem

KONTAKTY

ARTFORUM knihkupectví Luděk Jičínský
Puchmajerova 8
702 00 Moravská Ostrava
tel: +420 596 125 709
artforum@seznam.cz

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky a reklamační řád shop.artforum-eshop.cz

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě eshop-rychle.cz/www-artforum-eshop-cz

Provozovatelem internetového obchodu je:

Artforum knihkupectví Luděk Jičínský, Puchmajerova 8,702 00 Moravská Ostrava

IČO: 13596918

DIČ: CZ5704222359

Jsme plátci DPH.


Kontakty:
Jana Jičínská
arforum@seznam.cz

Závaznost objednávek

Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři. Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Ceny uvedené v objednávce jsou platné v době uskutečnění objednávky. Doba trvání akčních cen je do vyprodání zásob, pokud není stanoveno jinak. Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Kupující má možnost před vlastním odesláním závazné objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád jsou zobrazeny na stránkách internetového obchodu shop.osud.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které kupující používá.

Storno objednávky a vrácení zboží

Storno objednávky  lze učinit telefonicky nebo e-mailem do 24 hodin od zaslání závazné objednávky.

Kupující má dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku ochranou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. V tomto případě nám zašlete zboží včetně dokladu o zaplacení a sdělení, že odstupujete od uzavřené kupní smlouvy. Vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním balení.
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno.
V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebované, budeme uplatňovat vůči kupujícímu požadavek na náhradu škody. Zboží zaslané zpět formou dobírky nebude přijato.

Vrácení peněz

Peníze (vyjma nákladů na poštovné/dopravu) budou kupujícímu vráceny do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Peníze budou zaslány kupujícímu inkasní složenkou na uvedenou adresu nebo bezhotovostním převodem na uvedený bankovní účet.

Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Za určitých podmínek u zboží jiné než rychlé spotřeby je možno nabízet i zboží s přiměřeně prošlou lhůtou spotřeby, pokud to výrazně neovlivní kvalitu a užitné vlastnosti výrobku.

U potravinových doplňků a vitaminů je datum minimální trvanlivosti uvedeno slovy „Spotřebujte nejlépe do...“ nebo "Best before end". Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu výrobku, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto výrobků je použit symbol otevřené nádobky s údajem o době, po kterou lze přípravek po otevření používat (např.: je-li v symbolu otevřené nádobky uvedeno 12M, znamená to, že výrobek je nutné spotřebovat do 12-ti měsíců od otevření).
Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.

Uplatnění reklamace

Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je kupující povinen za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.

V případě, že kupující objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci.  Zašlete reklamované zboží spolu s dokladem o zakoupení a se stručným popisem vady na doručovací/odesílací adresu e-shopu (uvedena ve faktuře).

O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován telefonicky nebo e-mailem. Reklamaci je možné uplatňovat i osobně na adrese provozovny po předchozí telefonické domluvě.

Rozsah záruky

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.

Řešení reklamace uplatněné kupujícím

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.
Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění, nebude-li s kupujícím dohodnuta lhůta delší. V případě nevyřízení reklamace v dohodnuté lhůtě má kupující právo na výměnu věci  nebo může od smlouvy odstoupit.

Ochrana osobních dat

Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům.
Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu (adresa a popř.  telefon), který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.

Platba za zboží

a) Platba na dobírku:
cena zboží + 120,- Kč (manipulační poplatek za balné + poštovné + dobírečné)

b) Platba předem na účet:
cena zboží + 75,- Kč (manipulační poplatek za balné + poštovné)


Dodací lhůta

Zboží skladem odesíláme standardně do 5 pracovních dnů.

Zboží na vyžádání se musí objednávat u zahraničních dodavatelů, proto zboží odesíláme standardně do 15 pracovních dnů. V případě, že bude zboží dočasně u dodavatele vyprodáno, bude kupující včas informován o delší dodací lhůtě u konkrétního výrobku. Prodávající si vyhrazuje právo odeslat i neúplnou objednávku. V případě, že bude objednávka rozdělena do více dodávek, kupující bude platit manipulační poplatek a dobírečné pouze 1x.

Uvedené ceny zboží jsou včetně DPH.
Jsme plátce DPH.

Způsob doručení

1.    Česká pošta

V Ostravě dne 20.8.2011


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ